להלן רשימת ערוצי ההתקשרות עימנו
- מרלו"ג ומשרדי הנהלה ראשיים: הגעה בתאום מראש בלבד.
א.ת קריית מלאכי ,רח' לאון שרייבר 22 .
טל': 02-9999565 / פקס: 02-9923515
רחוב צה"ל 99 א.ת הצפוני אשקלון מתחם אביאל ,
פתוח לקהל הרחב בימים א-ב 10:00-18:00 , ג-ה 10:00-20:00 , יום ו וערבי חג -9:00-13:00
טל': 08-6291629
- חנות אמגזית אאוטלט ומשרדי מרכז:
רחוב המצודה 27 , אזור, פתוח לקהל הרחב בימים א-ה 9:30-17:30 , יום ו וערבי חג -9:00-13:00
טל': 03-5625333
מחלקת שרות לקוחות:
פניות בנושאים טכניים
תקלות במוצר חדש ,מוצר חדש סופק פגום , חוסר בחלקים ,מוצר תקול במסגרת האחריות או לא במסגרת האחריות , בקשה להזמנת טכנאי הרכבות/תיקונים ,ברור סטטוס מצב תיקון קיים.
ניתן לפתוח קריאת שרות מסודרת ב: טופס פתח קריאת שרות
פניות בנושאים כלליים : הזמנות מאתרי סחר
ביטול הזמנה, בירורים בנושאי זמני אספקה, סטטוס הזמנה קיימת, איחור בזמן אספקה ,שינוי כתובת להזמנה קיימת,
אספקה שגוייה, עדכון טלפון נייד נוסף , או עדכון על טלפון נייד לא תקין.
יש לשלוח פניה מסודרת לדואר online@amgazit.co.il
חובה לציין במייל את מס' ההזמנה וחנות הרכישה.
בכל נושא של רעיון למוצרים חדשים, רעיונות לשת"פ, קידום מכירות.
אתם מוזמנים לפנות אלינו למייל- info@amgazit.co.il